top of page

9.12.2020

Aktualizováno: 14. 12. 2020

Pořád dumám nad tím, jakou formu dát tady tomu Blogu a zda ho vlastně vůbec nezrušit. Nerad se vzdávám jak ve sportu tak v životě a už vůbec ne bez boje. Psát si jen tak veřejný deníček mě už vůbec nepřijde jako dobrej nápad. Napadá mě snad jenom ta situace, kdyby zájem o mou novou knihu "Můj přítel Parkinson" předčil všechna očekávání, že by pak to možná byla vhodná platforma na komunikaci se čtenáři.


Udělal jsem zatím redukci mého autorského webu : "Poezií k Harmonii" a odřízl jsem od něj část tzv. Poezie v Próze do nového webu nazvaného "Mini PoPr" link zde hlavní stránka

a Sérii Reportáží opsaných ze screenu - nazvané jako celek "Vesmír W10 " opět do vlastního miniwebu s linkem zde Vesmír W10

28 zobrazení2 komentáře

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Bylo to naplňující

15.6.2020 - Praha - Pamína a Jiří Bylo to ve skrze velmi naplňující odpoledne prožité , dnes tak už mohu nazvat, se dvěma přáteli z literárního "pískoviště" Liter.cz. Jsem na něm registrován od roku

Jdeme na to

Možná z toho nic nebude a přestane mě to bavit, ale dokud to nezkusím, tak nevím. Blog jsem ještě nikdy neměl a ani mi nechyběl, tak si říkám: "Co blbneš Čendo?". To by snad na úvod stačilo ne?

bottom of page